Dag 7: Spokane

17 juli 2012 - Spokane, Washington, Verenigde Staten

Deze keer een minder lang verhaal, want het was meer een reisdag. Op het programma van vandaag stond een rit naar de stad Spokane. We zijn verder gereden op de highway 20 waar we gisteren waren geëindigd. In totaal hebben we zes uur gereden. In de ochtend regende het erg hard maar het rijden ging verder goed.

Toen we even een tussenstop hadden zag Maud een hertje langs de weg. Op weg naar Spokane waren er een aantal wegwerkzaamheden. Dit wordt al ver van te voren aangegeven. 1 keer was er zelfs een follow me auto. We hebben hier ongeveer een kwartier achter gereden. Onderweg zagen we nog 2 herten.

Uiteindelijk kwamen we aan in Spokane, een vrij grote stad. Hier zijn we nog naar het River Frontier Park geweest en hebben de Spokane falls gezien.Het hotel is prima en we hopen dat we goed kunnen slapen. Morgen staan we vroeg op, om op tijd in Apgar (Glacier park) te zijn.

1. Jens en Suzanne:
    18 juli 2012
    Wat een prachtige foto's!
  2. Dorien:
    18 juli 2012
    Sluit me aan bij de vorige schrijver alles is wow maar ook ruimtelijk vrij en niet zo benauwend als hier in holland. Genieten is dit, dus geniet maar lekker. Gr Dorien
  3. Lowie:
    18 juli 2012
    Rust maar goed uit van al dat rijden want morgen wordt t zeker flink wandelen in dat park. Kusjes
  4. Jo-Ann:
    18 juli 2012
    Geniet lekker van jullie nachtrust :-)
  5. Frank Puts:
    19 juli 2012
    Still enjoying your trip, we got back home at 7:00 PM. Seeing your pictures and story I wish we were there.
  6. Anne:
    19 juli 2012
    Wauw, wat een mooie belevenissen al, en dat in één week tijd! Ongelooflijk wat een mens in een week kan meemaken.

Geniet van al het moois wat jullie nog gaan tegenkomen, dan geniet ik van jullie blogs!

Liefs Anne.