Dag 24: Seattle

3 augustus 2012 - Seattle, Washington, Verenigde Staten

Vandaag is dan echt de laatste, volledige dag hier in Amerika. Morgen vertrekken we weer naar huis.

Na het ontbijt hebben we de auto weer ingeleverd bij Hertz. Deze vakantie hebben we 4.980,80 kilometer gereden en voor € 315 getankt (niets vergeleken met NL). Vervolgens zijn we nog enkele winkels in gegaan. S’middags zijn we nog naar de Disney Brave geweest. Weer een leuke, geslaagde film, in een gigantisch grote bioscoopzaal waar wij als een weinige waren.

Terug bij het hotel hebben we alle spullen/koffers uitgezocht en opnieuw ingepakt. De foldertjes/tickets/etc. zijn verdeeld in twee stapeltjes.

Het avondeten is weer binnen en nu gaan we de laatste nacht in. Hopelijk kunnen we lekker slapen en zijn we morgen fris en fruitig voor de terugreis. Om 16.30 uur vertrekken we vanuit Seattle en zondag, 5 augustus, landen we weer om 12.55 uur op Schiphol.

1. Jens en Suzanne:
    4 augustus 2012
    Wat jammer dat t zo snel gaat als je t leuk hebt hé! Wij hebben genoten van jullie verhalen! Veilige terugreis!
  2. Th~~j sax:
    4 augustus 2012
    Wij wensen jullie een voorspoedige reis en dat je nog lang na mag genieten van jullie avonturen!
    Jos en th~~j
  3. Vivian:
    4 augustus 2012
    Een fijne terugreis, en we wachten jullie op, horen we meteen de verhalen. kus mam en pap
  4. Dorien:
    Fijne vlucht terug. Gr, Marc en Dorien
  5. Jo-Ann:
    4 augustus 2012
    Wij zijn weer nét terug... maar uhm misschien nog net op tijd om jullie een goede terugreis te wensen? Super leuk om alle mooie verhalen te lezen en adembenemende foto's te zien!!! Fijne vlucht!