Dag 21: Boise - Yakima

31 juli 2012 - Yakima, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker rustig aangedaan. Karin heeft nog even geskypt met Lowie. Gelukkig zien ze elkaar over een paar dagen weer.
Vandaag stond een zeer lange reisdag op de planning. We hebben maar liefst 580 km gereden. Meevaller: de tijd werd weer een uur terug gezet voor ons. Dus het scheelt nu weer 9 uur met Nederland.

Onderweg was het vooral een plat landschap, hier en daar ineens een flinke heuvel waar we over heen moesten, maar vooral een droog dor uitzicht.

Toen we meer richting Yakima kwamen, zagen we in de verte Mount Rainier opduiken; onze reisbestemming van morgen.

Ook vandaag weer een wasje gedaan en lekker gegeten bij Tony’s Steakhouse. Erg lekker. Maud had een carpacio besteld, er werd toch wel even van te voren gevraagd of ze wel op de hoogte was dat het rauw vlees betrof. We hebben zo lekker gegeten en veel, dat we gewoon een doggy bag gevraagd voor de lunch van morgen!

Morgen dus het laatste nationaal park van onze vakantie. En het aantal dagen vakantie wordt nu wel ineens heel snel minder….

1. Jens en Suzanne:
    1 augustus 2012
    Jammer dat het zo snel gaat he! Maar gelukkig is Amerika super groot met heel veel mooie dingen :D Dus lekker weer een keertje terug gaan ;)
  2. Vivian:
    1 augustus 2012
    Wij vinden het lang genoeg, en willen ons baasje weer terug, we nemen wel Randy mee, want daar spelen we de hele dag mee, en die zoeken we ook meteen op als we onder komen. Die kunnen we niet meer missen, maar dat haast ons baasje terug is MMIIAAAUUUUWWW!!!!!!!!
  3. Dorien:
    1 augustus 2012
    Dames geniet nog van deze dagen. Leuke verhalen en foto's. Maud niet alleen de katten missen jou maar ook je ouders zullen weer blij zijn als Karin en jij er weer zijn :-)
  4. Gina:
    1 augustus 2012
    Hai girls, al weer kilometers gereden, niet alleen genieten van het moois maar ook van het heerlijke eten. Enjoy
  5. Marieke:
    2 augustus 2012
    howdie! nog niets geschreven, maar heb jullie wel gevolgd hoor!! Wat een supermooie reis! Heel veel plezier nog de laatste dagen en met het toeleven naar huus..;). Groetjes van Marieke en Michelle vanuit het warme kantoortje op de eerste verdieping van DH te N