Afsluiting

5 augustus 2012 - Elst, Nederland

Deze geweldige vakantie in Amerika is weer ten einde. Een vakantie waarin wij:

• door vijf staten zijn gereden (Washington, Idaho, Montana, Wyoming en Oregon)
  • zes zeer diverse nationale parken hebben bezocht (North-Cascades, Glacier, Yellowstone, Grand Teton, Craters of the Moon en Mount Rainier)
  • veel wildlife hebben gezien (o.a. Orca’s, Moose, Elk, Coyote, herten, bizons, eagles, Grizzly beren en heel veel groundsquirels)
  • lekker hebben gegeten
  • waar we aardige mensen hebben ontmoet (vooral de ontmoeting met Frank & Grace was super!)
  • behoorlijk actief zijn geweest (veel gewandeld, whale watching, zip-line, ballonvaart, gezwommen, bioscoopbezoekjes en uiteraard auto gereden).

Karin heeft al met Lowie afgesproken om veel te gaan sparen om volgend jaar weer terug te gaan naar Amerika (en wat hebben ze elkaar gemist). Maud zal ook, na deze voor haar speciale vakantie, zeker weer een keer terug gaan naar Amerika.

Wij hebben ontzettend genoten van onze vakantie. Wij vonden het leuk om dit met jullie te delen. Bedankt voor alle leuke en lieve reacties!

Groetjes,

Karin & Maud

1. Daphne, Bas & Thijn:
    5 augustus 2012
    Was leuk jullie zo te volgen! En nu ... Weer lekker thuis, nagenieten van alle indrukken! Maud tot snel ... Liefs van ons!
  2. Talitha:
    6 augustus 2012
    Wat een geweldige reis met mooie foto's en een vermakelijk reisverslag. Mooi als herinnering aan deze bijzondere reis!
  3. Vivian:
    12 augustus 2012
    Ik vond het zo gaaf om mijn 2 meiden zo te kunnen volgen, en heb genoten van de verhalen en prachtige foto's.