Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
132

Over ons

Wij zijn twee (van de drie) zussen van de familie Elbers, Karin (24) en Maud (30).

Reizen is een van onze gezamelijke passies. Wij delen veel interesses samen, zoals films, lekker eten, motogp en natuurlijk reizen. Gedachtes liggen vaak op dezelfde lijn, ruzies hebben we nog nooit meegemaakt (hooguit vroeger over de poef).

Ons grootste motto is: geniet van elk moment, hoe klein dit ook mag zijn!

Over onze reis

Deze reis is van speciale betekenis voor ons. Voor Maud is het een voortzetting van haar eerdere twee reizen op dit continent. Voor Karin is het haar eerste grote reis.

Wij zullen 3,5 week naar USA gaan waarbij we in het noordwesten van Amerika verblijven. De staten die we aan doen zijn: Washington, Montana, Wyoming en Idaho. Hier zullen we enkele geweldige Nationale parken bezoeken; Cascades, Glacier, Grand Teton, Mount Rainier en de bekendste Yellowstone.

De route staat vast, de hotels zijn geboekt, enkele activiteiten hebben we al vastgelegd (zoals een bezoek aan de boeingfrabriek met Frank & Grace, orca's zoeken en aan een touw hangen in het bos), nu het grote avontuur nog.

Bezochte landen

Wij hebben 1 land (1%) bezocht: