Dag 20: Twin falls - Boise

30 juli 2012 - Boise City, Idaho, Verenigde Staten

Na een heerlijke lange nacht (in vergelijking met gister) en een lekker ontbijt, zijn wij vanuit Twin falls vertrokken en richting Boise gereden. Maar eerst zijn we via het national park Craters of the Moon gereden. Dit park bestaat uit diverse lavavelden, welke zijn ontstaan door de erupties in de lange onderaardse spleten. In 1969 hebben de astronauten van de Apollo 11 in dit gebied geoefend voor de maanlanding. De kwaliteit van de ruimtepakken en de conditie van het maanvoertuig zijn uitvoerig getest. Zelf hebben wij de Inferno Cone gelopen. Een steile berg van 28graden stijgen. Wat een mooi uitzicht en bizar landschap (alsof je op de maan bent en er elk moment een alien voor je kan staan). Spatter en snow cone hebben we nog bezocht en we hebben het Devils orchard nature trail gelopen. Er bestaat ook de mogelijkheid om in diverse grotten te gaan, maar vanwege de tijd hadden wij besloten om verder te rijden.

Om 4 uur kwamen we bij ons hotel aan. Hier hebben we even lekker in en rondom het zwembad gelegen, maar dat mag ook wel met 37 graden. Na een een heerlijke douche zijn we bij een Mexicaan gaan eten.

Morgen wordt de langste rijdag die we deze vakantie zullen maken. Ruim 500 kilometer maar liefst.

1. Lowie:
    31 juli 2012
    Het lijkt inderdaad net de maan. Ook lekker die hitte en zeker met een zwembad bij de hand. Jullie zullen onderhand wel poepbruin zijn. Wat hadden jullie gegeten bij de Mexicaan?

xxx
  2. Vivian:
    31 juli 2012
    Wat een diversiteit aan landschappen heb je daar zeg, ja het lijkt als de maan. Gaaf zeg.
  3. Bea van hunen:
    31 juli 2012
    Karin & Maud wat een prachtige reisverhalen en geweldige foto,s (jaloers!! Hahaha)
    Leuk om zo te lezen en te bekijken.
    Ik zou zeggen: Heerlijk verder genieten .
    Groetjes